Måndagar, veckans jobbigaste dag

Vanligtvis är måndagar så sjukt jobbiga, jag har en lång bussresa till skolan och en lång dag i skolan och självklart lika lång bussresa hem från skolan. Idag däremot är det studiedag. Så jag slipper bussresorna. Istället kan jag sitta hemma och plugga, vilket underlättar så jäkla mycket! På agendan äre fysik som gäller idag, senare vid sex befinner jag mig hos kära Ellen för att åka med ett par tjejer till en sommarstuga i Varberg. Där ska vi mysa hela kvällen med O.C och de ska äta B&J, men jag har lämnat de killarna för länge sen så det blir fan morot för mig. Måste ju snygga till min figur innan sommaren ! Imorgon vid åtta åker vi iaf hem igen så det är skönt. Då kan jag få gjort lite mer skolarbete för det är studiedag i morgon med!

Ha en trevlig måndag, sunshines!

Love Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback