Moviestar

Ibland tror jag mitt liv är en film och ibland är det långt ifrån någon bra. Just nu lever halva mitt liv drömmen, medans andra faller isär. Jag har ett par planer till hösten som är helt fantastiska! Barnkära jag har allltid känt för att dra iväg och lära känna nya barn, hålla ett öga på dem och lära mig en massa nya saker. USA har aldrig riktigt varit min grej och nu när jag kammat hem sommarjobb hos den underbara Pia på Volvo ända till mitten på september så kändes det inte rätt att behöva ta 1 ½ sabbatsår så USA rann ut i sanden. Däremot kommer Johanna och frågar om jag vill jobba hos hennes kusin, som har två döttrar i åldrar 1 och 2 år. Snacka om passande utmaning, dessutom är det ett extra plus att de bor i vackra Dubai. Allt är inte fast som sten ännu, utan bara oskrivna planer. Jag känner bara för att ha facit i hand.

Det är den bra delen i filmen

Den lite sämre är delen att jag är så fruktansvärt opepp på ett liv som 19årig festprisse, känns som jag redan varit där. Krogen är inte lika lockande länge, speciellt eftersom att de mysiga ställen har blivit rena djungeln eller vad man ska säga. Inte för jag egentligen har något emot djungeln eller jo egentligen har jag nog det. Rätt folk ger ändå rätt stämning, eller?

Äh, shit the same. Problemen löser sig, regler är till för att brytas och kärleken vinner allt.

Haha, nu spann jag iväg rätt långt, but that's who I am.

xoxo
Moviestar #1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback