Roadtrip

Äntligen hemma från en fabulous liten roadtrip med Ellen, Johanna, Sofia, Anna och Christina. Vi lagade ceasarsallad och tittade på O.C i Annas sommarstuga. Jag har aldrig sett en finare stuga och utsikt än hennes. Det var amazing! Lite öde kanske med det var hur mysigt som helst. Jag är lite trött idag bara, så ska ta en powernap nu och sen sätta igång med helvetet till fysik. Men dagen har iaf börjat bra med frukost på EP tillsammans med Johanna. Sjukt mycket skvaller och jag beklagade mig lite för att jag konstant pratade om boys boys boys. Eller aa en boy...

Nä, nu ska jag gotta till mig lite i soffan och slumra en stund, kanske koka lite te eller något!

Ha en fin dag

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback