Wednesday

Howdy fellas,
Jag kanske är i Dubai nästa år, som au pair! Så jävla ball, be jealous! Såklart är inget säkert men jag håller tummarna. Allt är bättre än att börja plugga direkt...

Jag och söta Anne ska ut i Johanneberg, vår favoritstadsdel på en löprunda (snarare gårunda), inför vårruset nästa vecka. Mina knän och lungor kommer älska asfalten och ansträngningen! Emellan varven så pluggar vi fysik och båda har kommit överens om att en privatlärare är så jävla behövligt! Vanligtvis hjälper Annes syster oss (min bonussyster<3) men hon är tillbaka i Skottland så vi får klara oss själva. Nu är min paus över (hon skäller lite på mig) så vi får plugga lite till pch sedan springa och handla! Ikväll blir det mer plugg och kanske ett avsnitt Grey's.
Tack gode gud att studenten snart är här annars hade jag aldrig orkat...

Imorgon klockan 8 har jag testkörning på min körskola, håll tummarna!

Love Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback