Bad day turns out to be a very good day

Jag hade en sjuk dag igår! Var hur stressad som helst för jag hade en stooor labinlämning som inte var klar så jag gick upp sju trots att jag inte började skolan förrän tolv. Skrev klart den så gott jag kunde och ringde Anne för att kolla så allt funkade, in till skolan och gå på en meningslös lektion, sitta kvar i skolan för att göra klar rapporten, iväg för att hämta grejen i Ls lägenhet, men blev sen så skulle möta henne och en kompis till henne som skulle luncha, in till sushibaren och fick mig en chock av vem kompisen var och sen iväg upp till lägenheten och hämta grejerna och tillbaka till dem och vara lite social, sen springa till bussen hem (en timma senare än vad jag skulle tagit den) för jag och pappsen skulle övningsköra! När jag kom hem var han irriterad över att jag inte hållt tiden... Great! Dagen blev ändå bra, lämnade ju in uppgiften, fick kört lite och titta på något snyggt, haha

Jag var på hur dåligt humör som helst och jättestressad så fick ringa och ursäkta mig lite till några, men de hade tydligen inte märkt något ! Ibland har man bara sån tur att ingen annan än en själv märker att man är irriterad!

Nu har jag varit duktig och städat och ska alldeles strax sätta mig med matte-läxan... Sen ska jag duscha och göra mig fin för ikväll blire middag hos en vän och sen kanske jag åker in till stan, men jag är lite fattig så blir troligtvis inget med det...

Hoppas ni får en trevlig dag och kväll!

Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback