life is good

I går blev det ingen utgång trots allt, men Tess kom förbi och vi snackade all night long! Saknar verkligen tider som dessa. Det får mig att tänka på de tider då jag och hon spenderade all ledig tid på one tree hill med massor av te! haha, sjukt kul... Alla tjatade på oss för att vi aldrig festade längre, men men everything has there one time!

Idag är det time för ansökningar till au pair, så ska till grannarna och fixa mina referenser vid tolv, sen blire en promenad och senare ikväll bio med alla mina söta vänner!

Imorgon blire träning med mamsen, möte och utgååång, som jag längtat!
På fredag blire att öla med Johanna Lindauer Kjellström<3

Life is good,

Love Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback