Mycket, för lite

Ibland krävs det mycket för att göra lite... Jag lyckades iaf skicka iväg ett meddelande till den trevliga killen som jag träffade innan jul. Nu får jag vänta och se hur svaret blir...

Jag har varit och tränat idag med mamsen. Sist vi var på gymmet hade vi en tid med en PT och nu har vi världens program att följa varje gången vi gör entré.. Haha, men det behöver jag kan jag säga. Nu är jag hemma och har precis fått mat i magen, behöver verkligen en powernap!

Ikväll blir det förhoppningsvis snygg, sexig, singel på Berså som gäller, men får se... Vill få ihop de allra bästa partyflickorna och så blir det nog också!

Annars blire att stanna hemma och chilla med Twilight, te och cosmopolitan..

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback