Nytt år, nya möjligheter!

Haha, som sagt förut är bloggandet inte min grej egentligen men jag ger det ett nytt försök!

Sedan sist har det hänt mycket! Jag och Anne var i London, my city, vi hade festen med 120 personer som kom och gick under sex timmar, jag blev kidnappad till min andra stad, Stockholm, där träffade vi några gamla vänner som jag inte pratat med på år! Sen har vi julen och jag har träffat en trevlig kille , glömt en annan och jag har firat nyår med de allra bästa!

Jag ser så framemot år 2010, som säkerligen kommer bli lika minnesvärt och underbart som det gångna 2009!
Kina, studenten och sen om det blir Usa, Frankrike, Kina igen eller kanske Indien.. Who knows and who cares?!

Nu ska jag mysa lite med familjen och några vänner till familjen! 

Btw, Inga nyårslöften detta år eftersom jag vanligtvis inte lyckas hålla de. Däremot har jag ett mål och det är att gå min egna väg och skita i vad andra tycker !

Ciao bella 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback