one man at a time

Två av mina vänner, vi kan kalla den ena för O och den andra för L gillade ett tag samma kille, som vi kan kalla S. O började dejta S innan L, och jag fick inte reda på att S dejtade både O och L samtidigt förrän de gått en månad kanske.
Både O och L gillade S väldigt mycket, men S är en kille som jag aldrig litat på. Iaf så slutar det med att jag får reda på vad som hänt mellan O och S och L och S, men båda mina vänner får mig att lova att inte berätta något för någon annan om det. Vilket jag givetvis håller.
Men nu flera månader efter ser jag fortfarande hur de båda är sårade och har svårt att lita på killar. Det känns ju lite som att det är mitt fel.

är okej att dejta två samtidigt? Handlar det inte bra om bekräftelse och i så fall kan man väl få de av en och samma person eller? Jag blir så trött på att varje dag behöva höra om hur tjejer mår dåligt för att killar inte kan bestämma sig. Jag menar, det lär ju inte dröja länge förrän jag är en av de tjejerna eller?


so, lets stick with one man... at a time!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback