Relax, take your time

Ibland känner man sig bara så värdelös och hjälplös. Idag är det en sån dag. Alla möjliga dumma frågor ploppar upp från ingenstans och jag känner att tiden bara springer iväg och kvar står jag utan svar. Hur ska jag orka med ett halvår till i helvetet? Jag kommer antagligen vara den lyckligaste människan på jorden 10/6 för då slipper jag all skit och kan bara tänka på vad jag vill och inte vad jag måste göra...

Sitter och försöker plugga, men det går inte speciellt bra som ni säkert märker. Allt är precis som vanligt, istället för att plugga sitter jag och tänker på "annat". Jag ska iaf fokusera nu i en timma framåt och ta igenom en liten del av fysiken, sen ska jag ta en välförtjänt break. Då ska jag dricka kaffe, äta apelsin och måla naglarna! Ska försöka hitta något bra recept på hemmagjorda ansiktsmasker. Jag behöver det!

Efter det ska jag lägga upp en lista över alla fina saker jag ska säga till min vän, som har det lite tufft just nu. That's what friends are for, right? Hoppas på att hon har lust att komma förbi och mysa med mig ikväll så jag slipper vara själv.

Vi hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback