The sky is the limit

Uh oh, jag har hört att det finns en maxålder på killar! Vem fan kom på det? Jag har förmodligen missat det totalt, jag och alla mina närmsta vänner! Aa, förutom killarna i vår ålder då som garanterat var de som kom på dom. För enligt en väldigt bra vän till mig kan jag inte ha en kille som är äldre än 88a.... menar han +10 då eller? Haha

Det bästa är i somras, när jag var i Sthlm träffade jag ett par killar, som var äldre än 88a... Gissa vilken ålder på tjejen som de ansåg var mest lämlig? Haha, 17åringar. Lucky me. Helt seriöst, det finns väl ingen topp? En botten går jag med på men jag siktar mot stjärnorna och de finns ovanför taket så att säga!

The sky is the limit

xoxo GG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback