26 maj<3

Nu är min skola klar, i princip. Ska på en massa studenter idag. Helt sjukt vad tiden går fort. Känns som igår som jag satt och bestämde vilken gymnasieskola jag skulle börja på. Jag saknar den tiden, man kunde liksom välja lite vad som. Det spelade liksom ingen speciell roll, nu ska man välja vad man vill jobba med i resten av sitt liv. Snacka om prestionångest.. Det är exakt 14 dagar kvar till min egna student och jävlar vad det kommer bli den bästa dagen i mitt liv, fast den hade kunnat vara bättre om det var en viss person som var där, men så blir det inte.

Idag blir det Polhem, Tess och Sara tar studenten sedan hem till Tess och köra till Sara som bor på Tjörn. Livet leker, haha.
Imorgon tar Iris studenten och då blir det hem till henne efteråt.

Ska bli så himla kul attt se alla mina vänner ta studenten och känna sig fria, hoho.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback