Barcelona baby

Imorse vaknade jag vid sex. Jag hatar att jag vaknar så tidigt när jag är ledig. Det så sjukt ovärt. Ivfs så tittade jag på senaste avsnittet av Vampire diaries och åt frukost. Vid halv åtta gick jag och la mig igen och vaknade nu. Har hur mycket att göra som helst nu med matten. Har hållit på att skjuta fram allt hela tiden och här sitter jag och har bara pluggar på första kapitlet och har två långa kvar fem dagar innan provet. I'm so screwed.

Snart kommer iaf mamma hem och då ska vi åka till Sisjön, jag ska köra såklart! Hoppas verkligen uppkörningen går bra:)

Igår bokade jag resa till Barcelona en vecka i augusti tillsammans med mina änglar och partpinglor. Fyra girls i en fantastisk lägenhet mitt i Barcelona. Vivia la vida!
Jag köpte studentklänning också, den är jättefin!

Ttyl babes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback