Girlpower

Idag har jag träffat älskade Tess, som bor på samma gata som jag men vi har inte hunnit ses på typ en månad! Helt fantastiskt att få spendera eftermiddagen med henne.

Nu blir det att titta en stund på Avatar, bara för att han den där skådelspelaren i huvudrollen är snygg. Dricka kaffe, göra mig fin, ta bussen in till stan och glassa på en uteservering någonstans med underbara Johanna. Ska försöka se till så att några andra kommer förbi lite senare också för jag måste bli pepp på utgång! Tess kanske är på och så får jag väl möta Anne och Alexander någonstans och övertala Thörnqvist om att hon ska ta en plats bredvid mig i baren!

Kvällen blir kort i vilket fall som helst för imorgon väntar städning (som jag inte gjorde imorse) och löparspåret. På måndag äre vårruset och mitt och Annes team heter Girlpower, så jävla gulligt! Fem hårda kilometer för otränade mig blir lätt som en plätt med Girls just wanna have fun på repeat i hörlurarna.

Boys and girls, snart är det sommar! Längtar så jag kan dö!

Trevlig fredagskväll, sunshines!
Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback