Go ahead and burn it down

Nu orkar jag inte mer. Fy för allt som varit! Längtar som en tok på den fantastiska studenten och härliga sommaren. Jag behöver den nu.
Jag skulle egentligen träffat älsklingen Johanna idag, men min engelskalärare satte mitt glömda prov imorgon. Jag har inte pluggat eller nu har jag börjat, men jag är trött. Fick ställa in vår dejt i sista sekunden, det suger och jag får dåligt samvete. Så nu emellan varven ska jag planera något bra sätt att gottgöra henne. Fast vad det blir säger jag inte eftersom att du förmodligen läser detta <3 Förlåt iaf! 

Vill bara ta en paus. Leva en stund och lösa alla mina problem sen. Min hjärna sover på huvudkudden och jag har fan inte fått tillbaka mitt hjärta än. Den tiden kommer väl den med. Känner mig bara så ung och dum.
Idag var ingen bra dag helt enkelt. 

Go ahead and burn it down. I'm drunk and so is everyone else


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback