Hurtiga Bella

Idag har jag varit hurtig! Jag gick upp halv sex för att plugga, åkte med mamma till bussen för att vara i skolan halv tio. Där gjorde jag ett engelskaprov, gick tillsammans med Anne till näckrosdammen och skvallrade (medans Anne Lee plugga). Jag gick på stan ett par timmar och letade bikini och studentklänning, hittade tre bikinis och en klänning så imorgon blir det att ta med mor till staden och se om hon inte tycker de är "lite för dyra för din budget" och om hon har lust att sponsra. Jag älskar min lilla mamma<3
Kom hem vid tre och bytte om och kom precis hem från en springtur! Blev 2km, jag är väl inte särskilt vältränad direkt så jag är fan nöjd med det. Får räkna det som en uppvärmning inför måndagens vårrus!

Jag fick reda på att jag hade fått godkänd i fysik B ialla fall, vilket var en jävla tur annars vet jag inte vad jag hade gjort. Det är så sjukt olikt mig att få knappa G men mitt nya jag är tyvärr väldigt annorlunda jämfört med mitt duktiga jag från högstadiet.

Imorgon bli en fin dag! Jag ska upp ganska tidigt för att plugga/städa, sen blir det religion, handla med mamma, fika med Tess, hem och göra mig fin, in till stan träffa Johanna, utgång till Trädgårn och sen sooova!

Nu däremot ska jag försöka få tag i Tess som säkerligen inte kommer bli jätteglad över att få höra att jag vill skjuta på vår fika en timma :/ annars får hon allt ta och gå med min mor och mig på stan en stund !

xoxo
-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback