Studentens lyckliga dar

Vårruset med alla tanterna gick så sjukt bra! Det var riktigt roligt, får bli en tradition för min och Annes del tror jag!
Idag ska jag plugga järnet med teori och matte, eventuellt gå en promenad med Tessiresen och lägga mig tidigt. Min balklänning börjar bli klar nu, färgen är helt underbar! Hoppas verkligen balen blir en dag jag sent glömmer. Är så avundsjuk för min gamla klasskamrat var på bal igår och hon var så himla vacker tillsammans med hennes pojkvän. Jag har ju inte en pojkvän, haha vilket suger men jag har en vän att går med som är pojk och det duger. Han passar i lila vilket fall som helst och han är låång!

Jag funderar lite på om jag inte ska fixa ihop en middag eller något liknande snart för jag vill fira en massa saker. For starters att jag lyckats hålla ut i tre år på en skola som Rudebecks! Sen att jag fick mitt sommarjobb på Volvo där jag hjälper världens finaste person, Pia. Hon är nog den bästa att lära av den kvinnan!
Nu ska jag se till att fixa det sista innan studentens lyckliga dar.
Bye bye
Miss American Pie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback