Underbar lördag

Jag hade en helt underbar gårkväll. Vid sex tiden åkte jag in till stan, hem till Anne. Min vänster fot har en lättare inflammation, som faktiskt är betydligt bättre idag iaf så blev jag otroligt långsam men var hemma hos henne vid sju. Vi gick sedan och satte oss på The Queen i den underbara värmen, snackade med de sköna vakter, träffa nya och gamla vänner och bara tog det lugnt. En helt underbar kväll med min bästaste vän<3 Ibland känns det så konstigt att vi kommer vara borta från varandra i ett år så som planerna ser ut nu. Hur ska jag klara mig? Man känner sig så ensam utan sin andra hälft. Det är kvällar som igår som är de man ska minnas och tänka på så kanske känslan av att vara ensam försvinner.

Idag har jag kört i tre timmar lite överallt och det har gått helt okej bra. Mitt uppkörning är ju snart och jag är rätt nervös faktiskt, men hoppas verkligen att jag klarar den! Det dumma med att hela tiden koncentrera sig till 100 när man kör är att man blir helt jätteutmattad. Jag har inte orkat göra någonting mer idag. Här sitter jag nu med en uppsats i engelskan kvar att skriva och 2 av tre kapitel i matten att lära mig. Engelskan till imorgon och matten till på onsdag. Jag orkar inte mer. Efter onsdagen slipper jag iaf allt ( om jag onsdagens prov inte går åt pipsvängen vill säga)

Tänkte att jag skulle tvätta av sminket, lägga mig i sängen med en härlig bok och en varm kopp te nu. Jag behöver andas lite. Men visst löser det sig, eller? Jag tror det iaf. Det måste det göra. Jag vet inte hur jag ska orka annars.

With love Bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback