Valborg

Helgen har varit grym! Middagen hos Johanna tillsammans med Elin och Anne var hur mysig som helst! Jag var otroligt pepp när klockan blev elva och vi stod innaför Nivå portar. Haha, när jag tittade på klockan nästa gång var hon kvart över ett, mina fötter värkte och jag hade fysikångest! Jag hatar att skolan kan förstöra så bra utekvällar. Vi gick ialla fall hem en timma senare och jag ställde klockan på nio. Gick upp efter tag men jag var fan inte sugen på plugg överhuvudtaget, men projektrapporten blev klar. Fysiken ligger på en hög framför mig nu och jag är inte speciellt sugen att få reda på vad det var jag missade igår kan jag säga. 

Tillbaka till min enormt roliga utekväll då... Jag och Anne Lee mötte Frida på kungsport och sen drog vi till Nivå där det tydligen var 22 eller något sånt, men jag har ett hemligt vapen. Mitt leende och min stockholmsdialekt tillsammans med Anne Lees speciella foto och allt annat så kom vi iaf in, precis efter två 20åriga tjejer blivit nekade - surt för dem! Jag drack en sjukt go passoadrink och sen dansade vi all night long. Jag älskar att vara 19, ung och ansvarslös. Nej, skämt åsido men ibland är det rätt skönt att glömma allt vad bekymmer heter och bara ha kul! 

Nu väntar det fina vädret, en promenad och mina fysikböcker på mig! 

Sköt om er!

Love 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback